Uwaga Partnerzy, wprowadzamy nowy system zamawaiania towarów przez internet.

Szanowni Państwo,
W bieżącym tygodniu wprowadzamy nowy internetowy system wielofunkcyjny B2B – EKSIM do celów składania zamówień i in. , który początkowo uzupełni a docelowo zastąpi dotychczasowy Icenter (który nie jest już wspierany przez producenta) . Do czasu zakończenia wdrożenia nowego systemu B2B przez naszych Partnerów , nadal funkcjonować będzie jak dotychczas Icenter. Rozpoczęcie wdrożenia rozpoczyna się z chwilą otrzymania niniejszej informacji. Ponieważ nowy system charakteryzuje się tym, że osoby uprawnione do korzystania z B2B w Państwa firmie muszą być wprowadzone i weryfikowane z poziomu naszego systemu ERPComarchXL . Prosimy więc o wypełnienie poniższego formularza dla każdej uprawnionej osoby z podaniem Loginu i tymczasowego hasła . (ze względów bezpieczeństwa transakcji użytkownik powinien zmienić hasło po pierwszym zalogowaniu do B2B). Skan (y) wypełnionego formularza prosimy przesłać e-mailem pod adres Eksim@eksim.pl
Mamy nadzieję, że nowy system B2B stworzony przez Comarch SA, będzie Państwo służył ku Państwa i naszemu zadowoleniu. Przewidujemy, że przez kilka miesięcy będą funkcjonować oba systemy na równych prawach.
Z poważaniem
Zarząd EKSIM sp. z o.o.

Pobierz KARTĘ dla PRACOWNIKA – UŻYTKOWNIKA B2B    i   prześlij do nas e-mailem na adres eksim@eksim.pl

Napisano w Co nowego w Eksim